Chatten? Omni Chat
a***@live.nl
2008-02-03 20:48:07 UTC
http://www.omni-chat.com Gratis chatten in een gezellige omgeving met
uitgebreide profielen opties, online radio en games, e-cards en sms-
fun! Je vind het bij Omni-Chat! Wil je reclame maken in je profiel of
in je chatroom voor je eigen website en/of radio station ..... dat kan
natuurlijk gewoon bij Omni-Chat!!! Nu hebben zelfs alle leden een heus
eigen Blog en Gastenboek, want Omni-Chat staat voor meer vrijheid en
fun. Ook is elk profiel voorzien van een zogenaamd "Short URL", zodat
het door jou gebruikte profiel toonbaar gemaakt kan worden op elke
website, Geen geneuzel, voel je vrij en maak plezier in de gratis
chat rooms van Omni-Chat. Zelf een chatroom maken? Ook dat is geen
probleem bij Omni-Chat, je kan zelfs gaan voor een ondersteunende
chatroom van Omni-Chat. Waar je Omni-Chat vind? ..... Nou gewoon via
www.omni-chat.com en snel tot ziens op onze chatserver.
Martin
2008-02-04 18:33:48 UTC
Post by a***@live.nl
[...]
Of gewoon in een willekeurige nieuwsgroep !

Net zo makkelijk.

Martin.
RoB de Vries
2008-02-04 22:18:39 UTC
Post by Martin
Post by a***@live.nl
[...]
Heb mijn volume op 10, maar niks te horen.
Wat wil je met topics als "Erg stilletjes, hier!" :-)

gtx

Rob
v***@gmail.com
2016-02-20 18:31:44 UTC
Waar is Omni-Chat gebleven? Is de site gehackt?
Met vriendelijke groet.
Believer
Chris Jacobs
2016-02-20 18:52:35 UTC
Post by v***@gmail.com
Waar is Omni-Chat gebleven? Is de site gehackt?
Met vriendelijke groet.
Believer
Eh, wat is dat precies, Omni-Chat?
--
Bart Dinnissen
Kennelijk iets uit het verleden alweer, de tijd gaat snel!

http://web.archive.org/web/20160501000000*/http://nl.omni-chat.com/
v***@gmail.com
Ook ik merkte dat het ineens weg was, wel balen want nu ben ik ook veel adressen kwijt van vrienden,was wel zo netjes geweest als ze er vooraf melding van hadden gedaan.
d***@gmail.com
d***@hotmail.com
2017-11-30 19:53:55 UTC
Ja Daniek ik kwam er ook achter dat alles ineens weg was heel vreemd allemaal
Rob
2017-11-30 20:13:05 UTC
Post by d***@hotmail.com
Ja Daniek ik kwam er ook achter dat alles ineens weg was heel vreemd allemaal
Welkom op het internet!
"de cloud" heet het tegenwoordig...
Allemaal gratis services waarvan je niet weet wie er achter zit en hoe
lang die het gaat volhouden, en wat er met je data gebeurt als hij geen
zin meer heeft in het aanbieden van die dienst.